vineri, 4 aprilie 2008

Summit-ul NATO si traficul din Bucuresti

Am vrut sa scriu postul asta de acum cateva zile, dar am zis sa nu ma grabesc. De ce?
Pai, ca toata lumea, mi-am facut mii de draci saptamana trecuta si ma asteptam sa-mi fac zeci de mii saptamana asta...cu traficul...despre care toata lumea a spus ca va fi infernal.
Soc total! Saptamana asta am circulat mult-mult mai bine decat in mod normal. Asta in conditiile in care trebuie sa ajund din Militari la Dorobanti, deci ma cam intersectam cu culoarul unic.
Nu mi-a venit sa cred...trafic foarte lejer si am ajuns la servici in jumatate de ora, iar in mod normal fac o ora!

E adevarat, am auzit ca in alte zone a fost destul de/foarte aglomerat, dar cel putin pe ruta mea chiar nu ma asteptam sa se circule atat de bine.

Probabil multi au preferat sa plece din Bucuresti in perioada asta si am auzit ca unele firme au preferat sa faca team-building-uri prin alte parti. Nu stiu ce sa-ntamplat, dar stiu ca am mers foarte foarte ok.

Reversul medaliei...
De bine ce zilele astea am vazut incredibil de multi politisti in toate intersectiile, saptamana viitoare nu stiu daca va mai fi vreunu...ca deh...au facut o gramada de ore suplimentare si acu tre sa se relaxeze.....asa ca in trafic ma astept la un mare haos...post summit

Niciun comentariu: